Jak wygląda współpraca z PS10?

W PS10 chcemy, aby każdy klient dokładnie wiedział, jak przebiega cały proces współpracy z nami oraz importu zamówionego przez niego towaru. Dzięki jasnym warunkom dokładnie poznasz poszczególne etapy i czego możesz się spodziewać. W ten sposób unikniesz jakichkolwiek problemów i niedomówień, co pozwoli Ci w spokoju oczekiwać na dostawę towaru.

Oto, jak przebiega współpraca z nami – krok po kroku.

Krok 1

Zapytanie ofertowe

Na pierwszym etapie współpracy nasi specjaliści dokładnie zapoznają się z Twoimi potrzebami. Możesz określić rodzaj towaru, jaki Cię interesuje, a nawet miejsce, z którego chcesz, aby został on sprowadzony. Przedstawiasz nam wszelkie wytyczne związane z zamówieniem i własnymi potrzebami, a my możemy dzięki temu opracować plan i rozpocząć działania. Zapytanie ofertowe możesz złożyć mailowo lub telefonicznie.

Krok 2

Wyszukanie produktów

Kolejnym etapem jest poszukiwanie odpowiedniego dostawcy oraz produktów. Może mieć ono miejsce w wielu krajach na całym świecie – również w Chinach – dzięki czemu zyskujesz niemal nieograniczone możliwości związane z pozyskiwaniem najwyższej jakości towarów w najniższych cenach. Dzięki naszej wiedzy i ciągłemu monitorowaniu rynku dostawców oraz produktów masz pewność tego, że przedstawiona zostanie Ci najlepsze oferta.

Krok 3

Przedstawienie oferty cenowej

Po znalezieniu dostawcy i produktów, które idealnie odpowiadają Twoim potrzebom, przedstawiamy Ci ofertę cenową. Również ona dostosowana będzie do Twoich możliwości finansowych – naszym celem jest zaopatrywanie klientów w towary, które nie tylko pozwolą na rozwój ich firm, ale również nie obciążą nadmiernie ich budżetu.

Krok 4

Import próbek towaru

Jeżeli oferta cenowa będzie Ci odpowiadała, sprowadzimy dla Ciebie próbki towaru. Jest to bardzo istotny etap, ponieważ to właśnie dzięki niemu sprawdzisz jakość i funkcjonalność produktów. W ten sposób będziesz mógł przekonać się, czy spełniają one Twoje oczekiwania i pozwolą na realizowanie celów biznesowych.

Krok 5

Akceptacja próbek lub ponowne wyszukanie

Jeżeli próbki przypadną Ci do gustu, możemy przejść do kolejnego etapu, a więc podpisania umowy. Jeżeli jednak uznasz, że towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz zlecić nam ponowne poszukiwanie odpowiednich produktów. W ten sposób wracamy do etapu drugiego i ponownie wybieramy najlepszego dostawcę.

Krok 6

Podpisanie umowy

Zamówienie przyjmujemy wtedy, gdy próbki towaru spełnią Twoje oczekiwania. Na tym etapie podpisujemy umowę, dzięki której możliwa będzie szybka i bezproblemowa realizacja zamówienia. Oczywiście nasze umowy są sporządzane w oparciu o Twoje potrzeby, a Ty – zanim podpiszesz dokument – będziesz mógł dokładnie się z nim zapoznać.

Krok 7

Wpłata zaliczki

Ostatnim krokiem do realizacji zamówienia jest wpłata zaliczki przez klienta – wynosi ona około 30% całkowitej wartości zamówienia. Warto wiedzieć, że zapłata pozostałej części należności odbywa się dopiero po kontroli jakości – dzięki temu masz pewność, że zapłacisz za wysokiej jakości towar, pozbawiony jakichkolwiek ubytków.

Krok 8

Realizacja zamówienia

Po wpłacie zaliczki możesz zająć się swoimi sprawami i oczekiwać na dostawę. Nasi specjaliści zajmą się wszystkim za Ciebie – zadbamy o transport, formalności, odprawę celną i wszystkie inne kwestie, dzięki którym masz pewność, że towar dotrze do Ciebie na czas i w odpowiednim stanie. Kontrola jakości to również nasz obowiązek – dzięki kontroli jakości towaru możemy zweryfikować, czy jego ilość i jakość jest zgodna z zamówieniem. Tylko wtedy możliwe będzie wysłanie produktów w dalszą drogę, która zakończy się dostawą.

Krok 9

Potwierdzenie daty dostawy i zapłata

Jeżeli kontrola jakości wykaże, że towary są zgodne z zamówieniem, następuje potwierdzenie daty dostawy. Teraz możesz zapłacić pozostałą część należności (70%), mając pewność, że produkty spełnią w stu procentach Twoje oczekiwania i będą na czas.

Krok 10

Dostawa towaru

Ostatni etap do dostawa towaru pod wskazany przez Ciebie adres i w ustalonym wcześniej terminie. Przy odbiorze następuje podpisanie protokołu odbioru towaru.

W przypadku jakichkolwiek pytań, związanych z całym procesem importu towarów przez PS10, zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami.

Masz Pytania?
Skontaktuj się z nami!

Otwórz się na cały świat i sprowadzaj najlepsze towary w najkorzystniejszych cenach!

    PS10 Sp. z o.o.

    ul. Podkarpacka 26
    38-400 Krosno

    z

    Telefon